sobota, 4 stycznia 2014

Hi, Hay, Hello!

Cześć!
Mam na imię Anja Anita, mam w tym roku 18 lat i postanowiłam od nowego roku znów zacząć pisać bloga, ponieważ chciałabym znów móc to kiedyś czytać i się śmiać. Może trochę opowiem o sobie, bo dawno mnie tutaj nie było, więc większość z was może nie pamiętać:)

 Więc jak już pisałam jestem Anja. Jestem dość specyficzna, podobają mi się rzeczy które was mogą nie bardzo interesować a czasami nawet obrzydzać. Nie wstydzę się tego jaka jestem, moim zdaniem to, że jestem specyficzna sprawia że jestem prawdziwą i nie powtarzalną sobą. Uczę się w 2 klasie technikum żywienia oraz w szkole muzycznej na instrumencie fortepian:) Rzeczy, miejsca, osoby które uwielbiam? Jestem wierną fanką Lecha Poznań, strasznie kocham muzykę Happysad tak samo jak członków tego zespołu, chciałam bym pojechac do Paryża i Londynu, uwielbiam Marilyn Monroe, bo zobaczycie w następnym poście, gdzie pokaże wam mój pokój.:) Kocham fotografować, prawie tak bardzo jak śpiewać. Czego nienawidzę? Chyba ludzi, przynajmniej większości, dla mnie świat mógłby toczyć się w jednym domu, gdzie byłaby cała moja rodzina i przyjaciele, reszta nie jest ważna! Więc to w sumie tyle. W tygodniu mieszkam w internacie także notki nie będą realizowane, ale na weekendy będę się starała tutaj zaglądać! 

W każdym razie dzisiaj nowa notka, wyczekujcie!:)

Brak komentarzy: